Vapaaehtoisten ja aktiivitoimijoiden perehdytysviikonloppu

5.10.2020
Kategoriat: Tapahtuma

Kiinnostaisiko sinua tulla mukaan?

Uusille ja vanhoille vapaaehtoistehtävissä toimiville järjestetään yhteinen viikonloppu, jonka aikana perehdytään yhdistyksen käytäntöihin, käydään läpi yhdistyksen vapaaehtoistehtäviä, jaetaan kokemuksia ja saadaan uusia ideoita sekä vertaistukea toisilta vapaaehtoisilta.

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka olet valmis toimimaan yhdityksessä vapaaehtoisena. Mukaan kutsutaan myös nykyiset yhdistyksen kerhonohjaajat ja muut aktiivitoimijat.

Ajankohta ja paikka

Perehdytysviikonloppu järjestetään 13. – 14.11.2020 Oulussa Radisson Blu hotellissa. Tilaisuus alkaa perjantaina päivällisellä klo 16 ja päättyy syyskokouksen jälkeen lauantaina noin klo 19. Perehdytykseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä kotoa käsin. Tarvitset tietokoneen ja internet-yhteyden. Osallistumislinkin saat sähköpostitse.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen

Tapahtuman omavastuu majoittuville on 30e, yöpyminen 2 hengen huoneissa. Päiväosallistujille ei tule omavastuuta. Mikäli osallistut etäyhteydellä, kysy tarkemmin perehdytystuokioiden ja ryhmätöiden aikatauluista. Ilmoittaudu mukaan 30.10. mennessä sihteerille riitta.nykanen@kotinet.com tai p. 050 3022 977. Etäosallistumiseen voit ilmoittautua 12.11. asti.